[Fanda] Eltrinex, nový testovací firmware

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Květen 15 09:48:30 CEST 2015

     já bych dalpryč volby nejnižší 4kbs. To prakticky stejně nikdo
nepoužívá. - súhlasím a aj s ďalšími tvojimi poznámkami, okrem zrušenia
utajeného záznamu.

Peter
Dňa 15. 5. 2015 o 9:32 Josef Louda napísal(a):