[Fanda] Eltrinex, nový testovací firmware

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Pátek Květen 15 09:32:41 CEST 2015

   Zdravím příznivce Eltrinex V12PRo.
	níže simůžete stáhnout českou testovací verzise zmíněnými funkcemi.
http://www.pronevidome.cz/stahuj/kveten_2015_stanislav.zip
Ta nová položka pro předdefinovaný skok při stisku šipek je v menu,
přehrávání, jen pípne, protože není
ozvučená.
Vypnuto a 5 a 10 sekund to mluví, ostatní taky není ozvučené.
Už není totiž místo na hlášky, takže se s tim programátor pere.je tam
omezenej počet a je vyčerpanej
Navrhnul jsem očesání imho zbytečných voleb v menu,ale asinejsem dost
přesvědčivej. :-)
U příposlechu na sluchátka je rozlišeno kdy to nahrává, tak je
příposlech akdyž je pauza, tak je vypnutý příposlech. Ten v minulé verzi
šel zapnout i při standby, pokud se pamatuju dlouhým držením inzert, kdy
to nejprv řeklo stav baterie a pak se zapnul příposlech.
	 já bych dalpryč volby nejnižší 4kbs. To prakticky stejně nikdo
nepoužívá. Nebo ano?
Ponechal bych jen nejvyšší nekomprimovanou, nejnižší nekomprimovanou a
u MP3 bych dal pryč ty 4kbs a 198kbs.
  (64, 128 a 320kbs snad dostačuje)
Další imho zbytečnou volbou je vstup/ mikrofon/linkový. Tolze řešit
automaticky.
Utajený záznam, nikdy jsem to nepoužil, leda snad kdyby chyběla další
složka.
Používáte to někdo?
Baterie, nic by se nestalo, kdyby to bylo stále nastaveno na dobíjecí,
pak to déle hraje i na alkalické baterie.
Prostě tuhle položku dát také pryč A hned má programátor několik volných
pozic.
Zdá se mi kvalitnější komprese u MP3.
A celkově semi tento firmware jeví jako rychlejší,nebo se mi to jen zdá?
   Pepa