[Fanda] AVG hlasi, ze je vir v programu pcspeedup - ale nejspis plany poplach, jenze ...

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Květen 15 08:47:02 CEST 2015

Ahoj, Fandové,
používám někdo program pro čištění Zrychlení počítače? pcsúpeedup.
Po aktualizaci AVG v něm zahlásil nějaký vir. Nejspíš to bude planý
poplach. Když dám odstranit, odstraní program, dokonce to hlásí i v
odložených instřalacích na disku, které mi taky odstranil. Stáhl jsem si
100% čisou instalaci ze svého claudu - taky hlásil, tak jsem dal, aby dal
nález do ýjimek, nebli, aby to ignoroval, přesto se nedaří program vůbec
nainstalovat. Psal jsem prodejcům, zatím se neozvali. Nejspíš napíšu i do
AVG. Ale má někdo podobnou zkušenost?
Nejspíš možná přejdu na placenou verzi CCleaneru nebo je něco ještě lepšího
pro údržbu, mazání nepotřebných souborů?
Je fakt, že to je možná boží trest na ten program kvůli problémům, které mi
dělal se startem ZoomTextu.
Ještě jeden problém se včera vyskytl - po aktualizaci ZoomTextu 10.1 a před
aktualizací Windows 8.1 - jako by mnoho věcí zprůhlednělo - třeba záložky
ve FireFoxu, text v menu Chrome nebyl vůbec vidět ... Proběhlo něco
podobného i u Vás?
Díky za sdílení zkušeností. Miloš