[Fanda] hladam driver Asus

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Pátek Květen 15 00:38:02 CEST 2015

Ahoj Peter,
na tomto odkaze je ku stiahnutiu ISO obraz driverov pre notebook Asus
A3000N všetky verzie Windows - je to ale platene

https://ez93.com/dl/asus-a3000n.html

na odkaze nižšie sú drivery pre XP na stiahnutie zadarmo, ale musí sa
sťahovať jednotlivo pre každé zariadenie zvlášť:

http://www.downloadatoz.com/howto/asus-a3000-laptop-drivers-for-windows-xp-2000-free-download,21173.html

s pozdravom, Cs.

--

s pozdravem, Cs.