[Fanda] Aktualizace Databaze stanic v TapinRadiu

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Květen 14 22:32:00 CEST 2015

Zdravím,

Zkus prosím zatím nejposlednější betu, teď jsem to zkoušel, a v pohodě, Win
7 64-bit. Tady jde všechno kromě podcastů, zlobí tu zapauzování na delší
úsek, tak ještě experimentujeme s možnostmi prvotního stažení a poté
přehrání v TR vše automaticky, čili pak by zapauzování na delší časový úsek
nedělalo problémy, tady se to po chviličce vrací na začátek hráno přímo z
webu. Navíc dáváme pryč podporu pro Autolyrix, protože jednak na
Sourceforge píší, že už nebude dále podporován a vyvíjen, a jednak máme
vlastní searcher v PRO verzi. Jinak tu je vše doladěné.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4744577/tapinradio_setup-1.60.2-beta13.exe

Hezký den
Vítek