[Fanda] Dotaz na server ulozto.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Čtvrtek Květen 14 21:29:32 CEST 2015

Dobrý večer fandové,

chtěla bych se s dovolením zeptat, zda někdo máte problémy na stránce ulozto? Já totiž, což se mi děje až dnes, když si najdu nějaký soubor, na něm pak kliknu a pak je tam odkaz stáhnout, tak když dám na tomto odkazu enter, nic se neděje. Nevyběhne mi pak klasicky odkaz přehrát kód, ani políčko pro vepsání kódu, prostě to vůbec nereaguje. A včera jsem ještě stahovala a to vím s jistotou, že to ještě fungovalo. Proto nevím, co se dnes děje a proč mi nelze nic stáhnout. Zkusila jsem to na více souborech, leč výsledek je stejný. Proto bych se ráda dozvěděla, zda náhodou nemá někdo z Vás podobný problém, jestli to není chyba na serveru. Pokkud ne, nevíte prosím, proč mi náhle přestaly jít stahovat soubory z ulozto?

Děkuji moc všem za odpovědi a přeji hezký zbytek dnešního večera. Martina Ribárová.