[Fanda] katalogy - převede FineReader?

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Čtvrtek Květen 14 19:21:09 CEST 2015

                    Dobrý den,
s přítelem chodíme celkem pravidelně do Neoluxoru. Dostala jsem tam katalog. Jenže, když jsem ho s koukavým člověkem s rodiny prohlížela a nechala si ho detailně popsat, zjistili jsme, že je tam hodně obrázků a taky psaní. Napadlo mě dát do do skeneru a naskenovat jako PDF. Co myslíte, když dám pak převést na dokument Word, převede to program, aby to šlo číst? Jsou tam popisky a na obrázku knížka, nebo jak to napsat. Však víte, jak vypadají katalogy, kdo trochu vidí, ale i nevidomý, tak vám to určitě někdo popsal. Už jsem si pohrávala s myšlenkou, že by mi to přítel načetl na diktafon, ale pak mě napadlo se zeptat vás zkušených, kdo třeba už s katalogem pracoval.
Jarka

---