[Fanda] prihlasenidomailunabraillnetu

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Čtvrtek Květen 14 12:14:16 CEST 2015

Dobrý den.

Myslím si, že do položky jméno stačí dát to, co je před zavináčem a pak
vyplnit heslo.
Já, i když používám windows live mail, přesto chodívám na server vyhazovat
spamy.
Když se chci přihlásit, jméno mám vyplněné, protože si to pamatuje. Takže
tam mám jenom urbanova.

Tak snad vám to půjde.

Přeji hezký den.

Petra Urbanová

Od: "Marcela Martynková"

Dobrý den Všem
S kamarádkou, která není na této konferenci jsme už našly, jak se přihlásit
do mailové schránky na brailnetu, ale je tam ještě tenhle problém na který
nemůžeme přijít.
Když zadáme kamarádčin e-mail i heslo a vše je napsáno správně, tak i když
potvrdíme přihlásit, tak nám to pořád vyhazuje chybné přihlášení.
Poradí nám prosím někdo kde je chyba a nebo co děláme špatně?
předem díky za odpověď.
Zdraví
Martynková YMarcela,

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3495 / Virová báze: 4311/9771 - Datum vydání: 14.5.2015

-----