[Fanda] Informace o CD a jeho přehrávání ve Winampu - malý dodatek

Miloslav Lebeda miloslav.lebeda na gmail.com
Čtvrtek Květen 14 11:03:56 CEST 2015

Dobrý den všem;
Mne to s tou mechanikou napadlo už dřív, ale nejprve bych vážně vyzkoušel
jiný přehrávač v počítači, žel, sám Winamp už nemám a cd, resp dvd, téměř
nepoužívám. Ono už vlastně není skoro proč.
Lebeda