[Fanda] Eltrinex, dotazy

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Čtvrtek Květen 14 10:08:33 CEST 2015

Ahoj Vojtí,
tak jak víš, tento diktafon nevlastním, ale od konce začnu. Myslím, že se
diktafon dá navléknout na krk, pokud si k tomu pořídíš karabinku. Nebo
určitě je tam úchyt za pásek od kalhot  Když nebudeš nahrávat, myslím, že do
kapsy u bundy se vejde.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Šmiro" <vsmiro na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, May 14, 2015 9:31 AM
Subject: [Fanda] Eltrinex, dotazy

Dobrý den.

Vím, že to sem asi úplně nepatří, ale mám pár dotazů k tomuto zařízení.
Abych nezatěžoval konferenci, klidně pište na můj soukromý mail pokud ho
znáte případně na vsmiro na braillnet.cz.

Dotazy očísluji, aby byly seřazeny a dobřře se na ně odpovídalo.

1. Jak s pryžovými kritkami? Umím je nadzvednout, ale když chci připojit
USB, bojím se, abych tu krytku třeba omylem neutrhnul.
2. Na mikrofon jsou nějaké molitanové kryty, ale pořád mi padají. Jsou tam
nutné nebo mohu mít diktafon bez nich?
3. Jak diktafon čistit? Vím, že asi suchým kouskem látky by bylo nejlepší,
nesnese vodu ani chemikálie, ale co, kdyby náhodou byl nějak špinavý? Myslím
třeba, půjdu po venku, nebudu mít zrovna čisté ruce, on mi třeba bude
vypadávat z kapsy a budu ho potřebovat schovat. Také vím, že za deště se
točit taky nemůže.

Děkuji za odpovědi.

S přátelským pozdravem

Vojtěch Šmiro.