[Fanda] Eltrinex, dotazy

Vojtěch Šmiro vsmiro na braillnet.cz
Čtvrtek Květen 14 09:31:17 CEST 2015

Dobrý den.

Vím, že to sem asi úplně nepatří, ale mám pár dotazů k tomuto zařízení. Abych nezatěžoval konferenci, klidně pište na můj soukromý mail pokud ho znáte případně na vsmiro na braillnet.cz.

Dotazy očísluji, aby byly seřazeny a dobřře se na ně odpovídalo.

1. Jak s pryžovými kritkami? Umím je nadzvednout, ale když chci připojit USB, bojím se, abych tu krytku třeba omylem neutrhnul.
2. Na mikrofon jsou nějaké molitanové kryty, ale pořád mi padají. Jsou tam nutné nebo mohu mít diktafon bez nich?
3. Jak diktafon čistit? Vím, že asi suchým kouskem látky by bylo nejlepší, nesnese vodu ani chemikálie, ale co, kdyby náhodou byl nějak špinavý? Myslím třeba, půjdu po venku, nebudu mít zrovna čisté ruce, on mi třeba bude vypadávat z kapsy a budu ho potřebovat schovat. Také vím, že za deště se točit taky nemůže.

Děkuji za odpovědi.

S přátelským pozdravem

Vojtěch Šmiro.