[Fanda] Tapin-radio - beta 9

Milan Souček milan.soucek na volny.cz
Čtvrtek Květen 14 08:24:43 CEST 2015

Vítku, ve win xp s Jawsem 12 i s Jawsem 15 funguje korektně, ve Win 7 32 s
Jawsem 15 funguje korektně, s Win 7 64 s nvda korektně nefunguje, při pohybu
tabem v hlavním okně mi to v případě, že mám např aktivní oblíbené tuhle
položku nečte, jako by tam nic nebylo  a dokonce při spuštění programu nvda
vůbec nic neohlásí  a to v případě, že jsou např oblíbené aktivní. Abych
zjistil, že se vůbec program spustil, musím šipkou po oblíbených, či tabem
po tlačítkách programu. Šipkou se po oblíbených pohybovat mohu a jednotlivé
stanice to čte, ale u každé říká rozbaleno. Nevím, jestli jsem to popsal
dost srozumitelně, ale snažil jsem se. V posledních verzích se opět
projevily potíže s aktualizací databáze v souvislosti s Esetem, zatím co o
něco starší verze nabídly možnost stažení z Vašich stránek, v posledních
verzích to už nenabízí. Mám ESET Smart Security 8. Zdraví Milan Souček.

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 12, 2015 3:56 PM
Subject: [Fanda] Tapin-radio - beta 9

Zdravím,

Pro zájemce zasílám Tapin-radio beta č. 9 s aktualizací češtiny/slovenštiny,
 vylepšení vyhledávání s ohledem na abecední řazení stanic při aktivaci
příslušné funkce, a měla by být detekována nová cesta pro ukládání nových
naplánovaných úloh u windows 10, testováno na dvou buildech Win 10, kde to
funguje. Blížíme se do finále, a aktualizace oficiální verze bude co
nevidět, takže prosím, pokud cokoli máte, prosím o urychlené reporty na mou
soukromou adresu, jinak už nic nového nemáme.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4744577/tapinradio_setup-1.60.2-beta9.exe

Hezký den a děkujeme všem za nahlášené reporty.
Vítek

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio