[Fanda] Informace o CD a jeho přehrávání ve Winampu - malý dodatek

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Středa Květen 13 22:18:02 CEST 2015

Dobrý pozdní večer, Fandové,

Minulou neděli jsem psal dokonference, že od jisté doby mi Winamp nechce
načítat z databáze, asi to má být "Grace note", informace o CD. Aktuálně mám
nainstalovánu verzi, "Winamp 5.666 Build 3512". Od neděle jsem zkoušel
přeinstalovat i na starší verzi, výsledek je stejný. Dnes jsem s vidící
osobou zjistil, že po zpuštění CD se objeví na chvíli dialog, "Schoda
nenalezena, špatná data discu", nebo tak něco. Dialog pak rychle zmizí,
informace se tedy nenačtou. Problém je, že se tohle objevuje u všech CD,
která pomocí aplikace přehrávám. Ještě se v dialogu objeví nějaká tlačítka,
která jsou tam ale jen chvilku, jsou očíslovaná, alespoň takhle je vyčítá
odečítač obrazovky, ale to jsem psal již v neděli.

Tak se tedy znovu ptám, velmi by mi to pomohlo, nevíte, co s tím? Zkoušel
jsem přeinstalovávat několikrát, stále bez úspěchu. Neskončila třeba už
opravdu nějaká podpora Winampu zcela? Ještě mě napadá, protože tam vlastně
kromě Češtiny a výstupních pluginů prakticky nic jiného neinstaluji, víme,
že se jedná o poměrně zbytečný moloch, není tam třeba přecejen něco
doinstalovat, aby to informace z databáze načetlo?

Děkuji moc za případné rady, budu vděčný za každou, nevím, jak mám
postupovat. S přáním všeho dobrého,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196