[Fanda] Dotazy na Linux Ubuntu Unity a lupu sledující v linuxu editační kurzor

Martin Baláž likvid1983xy na seznam.cz
Úterý Květen 12 08:47:58 CEST 2015

Ahoj Vojto,

potvrzuji, AudaCity je v daily přístupné přesto práce s plošným náhledem
je v  ubuntu v některých případech  nutnost...
vyzkoušejte s vypnutým numerickým blokem číslice 7,8,9 a dále */

jo a přidání repozitáře do vašeho systému pro AudaCity provedete tak, že
v terminálu zadáte:
  sudo add-apt-repository ppa:audacity-team/daily
následně aktualizujeme seznam balíků sudo apt-get update
a instalujeme audacity sudo apt-get install audacity

Tak snad to pomůže.

M.B.