[Fanda] otevření souboru v průzkumníku je nemožné

Příborský priborsky na volny.cz
Pondělí Květen 11 20:15:29 CEST 2015

Pane Štarku, dobrý den,

taktéž disponuji  celou řadou slovníků i v prostém formátu TXT.
Mohu nabídnout i mluvené  slovo v esperantu a další.
Psal jsem Vám na adresu ve Vašem mailu, ale moje zpráva se vrátila jako
nedoručitelná.

Pokud máte zájem ozvěte se mi na adresu:
priborsky na volny.cz

Amike Vin salutas

J. Příborský