[Fanda] Dotazy na Linux Ubuntu Unity a lupu sledující v linuxu editační kurzor

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Pondělí Květen 11 14:56:34 CEST 2015

Ahoj,
troufám si tvrdit, že tohle byl problém audacity. Ta měla problém s tím,
že když se otevřelo okno nějakého efektu, nedalo se pohybovat
tabulátorem, respektive si myslím, že je to problém grafického toolkitu
WXWidgets.
Vyšla nová verze Audacity, doporučuju se podívat, jestli není k
dispozici nový balíček, tam už problém nemám. Existuje i PPA pro
audacity daily, tam to určitě bude, pokud to nebude v oficiálních
repozitářích Ubuntu.
Jinak se to dá vyřešit tak, že pomocí režimu plošného náhledu klikneme
někam do okna.
Pokud by tohle platilo pro jiné aplikace, dost by mě to zajímalo,
nesetkávám se s tím.
Vojta