[Fanda] Dotazy na Linux Ubuntu Unity a lupu sledující v linuxu editační kurzor

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Pondělí Květen 11 10:56:36 CEST 2015

Ahoj,
1. Gnome 2 se již nevyvíjí, můžeš si ale nainstalovat Gnome Shell, tedy
Gnome 3. Bohužel netuším, jak je to s lupama.
K instalaci by mělo stačit pouze zadat
sudo apt-get install gnome-shell
do terminálu a pak při přihlašování změnit sezení z Unity na Gnome. Je
tam na to tuším nějaké tlačítko.
2. Co se seznamu aplikací týče, tak neporadím asi úplně přesně, protože
nové Unity jsem ještě neměl tu čest použít, ale co zkusit zmáčknout jen
klávesu Windows a dát šipku dolů, mohlo by tam být tlačítko "aplikace" a
pod ním všechny aplikace. Pozor, jsou v mřížce, ne pod sebou. Aspoň v
Unity 2D byly :-D
3. Co se týče tvého objevu s Libreoffice, tak to je hezká věc u Unity
nazvaná HUD a funguje i pro jiné programy, na příklad audacity. není to
přímo součást Libreoffice, je to součást |Unity.
Snad jsem alespoň trochu pomohl. Přes léto zkusím udělat rekapitulaci
prostředí v Linuxu, začíná jich být nějak hodně, což je dobře.
Vojta