[Fanda] Pripojenie do siete hamachi

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Pondělí Květen 11 10:36:06 CEST 2015

Zdravím,
tak sa po dlhšom čase opäť obraciam na fandu s problémom ktorý síce nie
je až taký veľký no dosť nepríjemný. Znova som sa pokúsil prepojiť dva a
viac počítačov cez hamachy pričom najprv sa mi to nedarilo a až včera to
konečne začalo ísť. Ale treba ísť od začiatku pre pochopenie môjho
hamachi. Ako prvú verziu rezp. aktuálnu som si nainštaloval tú z
oficiálnej stránky ako msi balíček a nejakým zázrakom sa mi podarilo
zaregistrovať sa a prihlásiť. Len že to nefungovalo ako malo, pingi
nedorážali rezp. dorážali no vracali sa vždy z inej ip ako sa mali a cez
hru sme sa neprepojili pri čom ostatným to šlo. Včera som sa už fakt
rozčúlil a povedal som si dosť. Celý hamachi som z komplu vyhodil aj s
užívateľskými nastaveniami a balastom a nainštaloval setup zo
slunečnice. Po nainštalovaní ma hamachi vyzval k zadaniu prihlasovacích
údajov. Ja som si ich presne nepamätal tak som tam zadal len čo sa mi
marilo a pravdepodobne sa mi nepodarilo prihlásiť lebo kamošom sa
ukazujem pod iným názvom a ip aké som mal minule ale už viac ponúk na
prihlásenie som nedostal a ani neviem ako to vyvolať tak že toto je také
čudné. Ale po pripojení rezp. založení svojej siete a pripojení kamošov
sa nám čuduj sa svete podarilo rozchodiť dragon pong online čo pred tým
vôbec nešlo. Už sme sa začali radovať že to konečne funguje ale...
Do siete ktorú si založil jeden kamoš a v ktorej sme boli už piati sa
teraz nedokážem pripojiť aj keď som si istý že údaje som zadal správne a
pred tým som sa pripojil bez väčších  problémov.
Je v hamachi nejaké obmedzenie na počet pripojených ľudí príp. ako má
administrátor odstrániť moje staré pripojenie už neaktuálne? A dá sa
nejak z toho stromu odstrániť sieť v ktorej už nechcem byť ďalej pripojený?
Za odpoveď vopred srdečne ďakujem.
R.K.