[Fanda] otevření souboru v průzkumníku je nemožné

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Neděle Květen 10 15:19:25 CEST 2015

Teď nevím, jak bych to udělal.
Popíšu to ještě jednou s tím názvem:
Když mi průzkumník řekne jenom Biblio, tak Total Commander mi řekne
Biblio.MAR, podle TC je vše OK, ale v průzkumníku je někde chyba.
Nemůžu ten soubor přejmenovat, protože Total Commander by pak četl název
jak správný, tak opačný.
Jarek