[Fanda] otevření souboru v průzkumníku je nemožné

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Neděle Květen 10 14:48:35 CEST 2015

Ahoj Pavle,
ta celá Bible je ve složce s názvem Estulumo a on je to vlastně jakýsi
program, který lze otevřít v editoru. Ta kniha, kterou jsem poslal se
správně jmenuje Marko, zkratka jména by měla být Mar.
V poznámkovém bloku ji otevře pouze Total Commander a název knihy
zobrazí také Unlocker.
Jarek