[Fanda] Informace o CD a jeho přehrávání ve Winampu

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Neděle Květen 10 13:27:34 CEST 2015

Zdravím,
Já mám zase asi jiný, nebo podobný problém.
Když spustím Winamp, hlasák mi řekne: "My window a pak se ozve cvakání a
to několikrát.
To se asi pokouší načíst nějaké informace, ale žádné se nenačtou.
To cvakání je asi takové, jako když několikrát za sebou stisknu nějaké
tlačítko.
Jarek