[Fanda] Tapin-radio - beta 5

Milan Souček milan.soucek na volny.cz
Neděle Květen 10 13:09:00 CEST 2015

Dobrý den, potvrzuji to, co tu již psal Pavel i v xp to funguje z Jawsem 15
zcela korektně. Inu, není nad vlastní zkušenost. Souhlasím s tebou Pavle i
ve věci oné propagandy, o které se zmiňuješ.  Zdraví Milan Souček.
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Sunday, May 10, 2015 3:15 AM
Subject: Re: [Fanda] Tapin-radio - beta 5

Zdravím Pavle,

Já jen citoval, co QT psali na developmentech, ovšem pokud to půjde
rozchodit i na XP, tím určitě lépe. A je pravdou, že z nějakého
nepochopitelného důvodu jsou např. menu/nastavení/možnosti zaškrtávátka v
angličtině v aktuálně nastavené češtině atd., ale to se poddá:).

Vítek

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio

>ppartyka ppartyka na chello.cz
>10. 5. 2015 03:11
>
>Zdravím, úvodem bych rád uklidnil Milana Součka, ta nejnovější beta verze
>funguje i pod Win xp, alespoň s odečítačem NVDA to tak je. V podstatě to,
co
>je odečítačem čitelné v sedmičkách, to podobně odečítač zvládne i v Xp,
>alespoň v tomto případě.
>No a k Vítkovi - raději bych od něj slyšel, kdyby napsal třeba to, že na
Win