[Fanda] Informace o CD a jeho přehrávání ve Winampu

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Neděle Květen 10 09:59:28 CEST 2015

Zdravím,

Měl bych následující dotaz, již řadu let používám přehrávač Winamp, i ze
všech jiných instalovaných přehrávačů prostě i k vůli ovladatelnosti a snad
i zvyku nejčastěji. Momentálně mám verzi "5.666". Mám ho počeštěný. V
poslední době se mi stává, děje se tak vždy, že pokud chci přehrát CD,
Winamp nenačte informace o něm. Snaží se je jakoby získat, ale v titulku se
pak neobjeví. Můj hlasový odečítač "Jaws" při spuštění CD někdy řekne
"Hledání informací u CD", nebo "Tlačítko 5, tlačítko 4, tlačítko 3, zavřít"
apod. někdy až do tlačítka nula. Snažím se třeba rychle něco vyčíst, že
virtualizuji okno, ale tam nic vyčíst o snaze získat informace o Cd nelze.

Prosím, dovedl byste někdo poradit, jak dosáhnout automatického načtení
informací ve Winampu? Ano, nejjednodušší by zřejmě bylo znovu přeinstalovat
Winamp, no, je to zdlouhavé, navíc znovu zkoušet, které komponenty
zaškrtnout, které při instalaci odškrtnout a tak, moc se mi do toho nechce.
Já bych možná řekl, že bude problém někde s nasměrováním přehrávače na
správnou databázi. Ovšem kde takové věci v preferencích nastavit, nemohu
momentálně najít.

Díky za všechny podnětné rady a informace, dobrou neděli přeje,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196

Skype: ivo11.novak