[Fanda] Tapin-radio - beta 5

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Květen 10 03:15:47 CEST 2015

Zdravím Pavle,

Já jen citoval, co QT psali na developmentech, ovšem pokud to půjde
rozchodit i na XP, tím určitě lépe. A je pravdou, že z nějakého
nepochopitelného důvodu jsou např. menu/nastavení/možnosti zaškrtávátka v
angličtině v aktuálně nastavené češtině atd., ale to se poddá:).

Vítek

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio

>ppartyka ppartyka na chello.cz
>10. 5. 2015 03:11
>
>Zdravím, úvodem bych rád uklidnil Milana Součka, ta nejnovější beta verze
>funguje i pod Win xp, alespoň s odečítačem NVDA to tak je. V podstatě to,
co
>je odečítačem čitelné v sedmičkách, to podobně odečítač zvládne i v Xp,
>alespoň v tomto případě.
>No a k Vítkovi - raději bych od něj slyšel, kdyby napsal třeba to, že na
Win