[Fanda] Tapin-radio - beta 3

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Květen 9 18:30:42 CEST 2015

Zdravím,

Už jsem zde zmínil, že na XP TR korektně pracovat nebude, s tímto systémem
se u nové verze programovacího nástroje QT nepočítá (ver. 5.4.). to ohledně
angl. hlášek apod.

Ohledně upravování oblíbených, to se vyřešilo v nové betě, stejně jako
potíže způsobené nevyčítáním tlačítek v hlavním okně TR při spuštění
jakékoli stanice, to ještě dolaďujeme v nové betě, je to kvůli cover artům
resp. thumbnailům na status baru resp. nekorektním zobrazováním, takže snad
když už víme, čím to asi je, to půjde vyřešit. Dám včas vědět s novou betou
a popisem, co se vylepšilo. Dále jsme odstranili pády v některých situacích
stejně jako hraní do smičky podcastů, kdy po skončení podcastu se začal
hrát dokolečka. Potíž je při zapauzování podcastu mezerníkem v hlavním okně
v prostoru ve výsledcích vyhledávání na delší dobu než řekněme minutu, kdy
se podcast z nějakého důvodu vrací na začátek, ale takhle knihovny
jednoduše fungují, lépe je podcast stáhnout, než pauzovat na delší časový
úsek. Dále nejsou akceptovány zadávání řetězců v podobě překladů názvů zemí
např. Bulharsko nevyhledá nic, musí se angl. Bulgaria. V oficiální verzi
byly překlady akceptovány, takže to snad ještě taky doladíme.

Zatím a hezký den
Vítek

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio

> [...]
>přehrávat, jako kdyby obrazovka skočila do jiného modu.
>Milane, když přepneš např. ctrl-h do historie stanic, tak taky se budeš
moci
>posouvat jen po těch stanicích, ale dialogy už to číst nebude. Ono je
možné
>na čtení oblíbených použít buď přes menu anebo najít si seznam přímo v
>hlavním okně. A pak v předchozí beta verzi nečetlo oblíbené v přípaedě,
když
>se daly oblíbené stanice upravit. Tam to začalo buď zesilovat nebo

2-beta3.exe

Funguje

Facebook