[Fanda] dotaz k wifi

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Sobota Květen 9 16:02:27 CEST 2015

Hele a nezkoušela jsi to s jiným modemem, nebo případně bez modemu
třeba jet na wi-fi s mobilem a jinýma zařízeníma? Já tenhle problém
mívám občas taky, ale jsem v jiné situaci, že modem nemám jako
přijímač, pouze mi vysílá signál po domě z běžného ADSL připojení
přenášeného do domu běžnou telefonní sítí. Někdy mi zamrzne modem,
někdy notebook, když ho víc dnů nerestartuju, restart modemu, případně
obou strojů - modemu i notebooku se sedmičkama - pomůže. Zkus teda
vysledovat nějak, jestli se ti třeba neseká modem a nepomohlo by
koupit novější.
Měj se fajn! Vašek

--
Václav Josef Toul