[Fanda] dodatek k wifi

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Sobota Květen 9 14:10:44 CEST 2015

jaj Peter napíš prosím ťa mne a podobne neznalým užívateľom jak na to.... Ja som s routrom nič nerobil, zapojil jak kázali, na klientske zariadenia zadal heslo a odvtedy to takto leží a beží. Ani netuším, jak s tým ďalej, túto neradostnú robotu s radosťou prenechám technikovi, obzvlášť ak tie frekvencie bude musieť nastavovať i na každom klientskom zariadení zvlášť.

Dňa 9.5.2015, o 12:24, GP1 <gp1 na nextra.sk> napísal: