[Fanda] Tapin-radio - beta 4

Milan Souček milan.soucek na volny.cz
Sobota Květen 9 10:51:41 CEST 2015

Ok, vrátil jsem se tedy k předcházející verzi, která až na oblíbené v okně
"upravit oblíbené" funguje. Protože je ale mezi námi asi ještě hodně těch,
kteří používají Win xp, tak bych se rád zeptal, která verze, spolupracující
ještě s xp je v tomto okně funkční? Díky, Milan Souček.
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, May 09, 2015 4:52 AM
Subject: [Fanda] Tapin-radio - beta 4

Zdravím,

Prosím, na XP nové TR vůbec ani nezkoušejte, protože je to systém fakticky
nepodporovaný, čili víceméně mrtvý, a QT už s tímto systémem v podpoře
vůbec nepočítají. Má chyba, že jsem to zapoměl zdůraznit.

Nicméně zde zasílám Beta4, je tu už vyřešena úprava oblíbených, která
funguje, stejně jako pády aplikace v některých situacích. Není aktuálně
ještě dořešeno znefunkčnění hlavních ovládacích prvků v hlavním okně TR při
zapnutí některých streamů.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4744577/tapinradio_setup-1.60.2-beta4.exe

Hezký den
Vítek

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
9. 5. 2015 00:33

Zdar.
Mě s Wineyesem poslední verze nečte vůbec seznam stanic říká jen:
"Vybráno strom"
a žádnej název. Zkusim to se starším Wineyesem a ještě zkusim předešlou
betu, ale ta pokud vim fungovala bez problému.
S NVDA poslední verze se mi stalo, že po chvilce přestal TR úplně mluvit a
musel jsem ho zavřít a znovu spustit.
Vše na Win XP SP3
Tom