[Fanda] Tapin-radio - beta 3

Jiří Sádovský sadovsky na braillnet.cz
Pátek Květen 8 09:47:38 CEST 2015

Pěkné dopoledne na konferenci,
na stoláku s Win 10 a notebooku s Win 8.1 jsem v přenosné verzi
TapinRadia zaznamenal problém, kdy pokud TapinRadio spustím, Nvda čte
všechny ovládací prvky korektně. Jakmile ale spustím přehrávání pomocí
f2 nebo jakkoli jinak (stanice z oblíbených apod.), ovládací prvky okna
nejsou čteny a jako by v něm ani žádné nebyly (při stiskávání klávesy
Tab Nvda nic nehlásí). Trochu pomůže dvojí stisk Altu, kdy Nvda přečte
právě aktivní ovládací prvek, ale stejně se tak neděje vždycky. Nehraje
roli, zda je hlavní okno zabaleno nebo ne. Potom i když přehrávání
ukončím, stav neohlašování ovládacích prvků trvá, zabere jedině ukončení
a opětovné spuštění TapinRadia.
Za řešení nebo případné tipy, jak problém odstranit, předem děkuji.

S pozdravem
Jiří Sádovský