[Fanda] Aktualizace Databáze Tapinradia a další

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Květen 7 10:49:07 CEST 2015

Dobrý den, Ivo,

Děkuji za odpověď. Jen dodávám, že Rádio Vlna jsem nyní opravil, jen mě
prosím ještě zašlete, kde mám hledat streamy Bremenu, to také opravím před
aktualizací, kterou vydám dnes nejpozději zítra t.j. po 10 dnech od
aktualizace minulé.

Ohledně částky, nesmírně Vám děkuji, a velmi si toho cením. Jen drobný
návrh, pokud by Vám nevadilo, ekvivalentní částku nastavit v rámci trvalé
platby 1x ročně? Zřejmě jde o transakční poplatky Vaší banky, což plnně
chápu, a ani já bych to v tom případě takto měsíčně neposílal být na Vašem
místě.

Hezký den
Vítek

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio

> [...]
>Stran dárcovství, vím, nějaké diskusní vlákno tady ohledně toho nedávno
bylo.
>Mně osobně se příliš tohle měsíční placení nehodí, byť je to jen malá
částka.
>Ale co bych zřejmě mohl, a také asi udělám, tak během měsíce července bych
>zaslal jednorázovou odměnu, jakože podporu projektu. Číslo účtu, myslím,
najdu
>na stránkách v příslušné sekci, případně se s Vámi před tím spojím
elektronicky
>soukromě. Myslím, že i to by se mohlo počítat.
cz]