[Fanda] Aktualizace Databáze Tapinradia a další

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Čtvrtek Květen 7 10:15:19 CEST 2015

Zdravím Vítku,
Děkuji za info a odpověď, naprosto dostačující. Ano streamy vygenerovat sám úplně neumím, pravda adresu stránky, kde rádio hraje přecejen zaslat mohu.
Stran dárcovství, vím, nějaké diskusní vlákno tady ohledně toho nedávno bylo. Mně osobně se příliš tohle měsíční placení nehodí, byť je to jen malá částka. Ale co bych zřejmě mohl, a také asi udělám, tak během měsíce července bych zaslal jednorázovou odměnu, jakože podporu projektu. Číslo účtu, myslím, najdu na stránkách v příslušné sekci, případně se s Vámi před tím spojím elektronicky soukromě. Myslím, že i to by se mohlo počítat.
Díky, s přáním dobrého dne,

Ivo Novák
Mobil: 603 819 431
Telefon: 312 651 196
Skype: ivo11.novak
Email: ivo11.novak na email.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Vítek
Odesláno: 7. května 2015 8:21
Komu: Konference - Fanda
Předmět: Re: [Fanda] Aktualizace Databáze Tapinradia a další

Dobrý den, Ivo a ostatní,

1. Ohledně aktualizace Tapin-radio, situace se má tak, že nemáme dostatek finančních prostředků, takže musíme snížit datový objem trafficu měsíčně na menší hodnoty. Jednoduše nesešlo se nám, bohužel, dostatečné množství přispěvatelů/dárců trvalou platbou 40 KČ měsíčně - v současnosti chybí ještě 3 pro dosažení částky, díky které se můžeme ustabilnit, a vrátit ke standardní aktualizaci 4x měsíčně. Nyní musí být v nouzovějším režimu aktualizace prováděna 2/3x měsíčně. Velice se omlouvám i těm, kteří si zakoupili trvalou licenci TR, nicméně ty peníze si prostě nevymyslím nebo nenamaluji, nemůžu s tím dělat nic víc než tohle. Na tomto místě chci o to více srdečně poděkovat těm, kteří se rozhodli nám dobrovolně přispívat, a tím i vyjádřit naději, že se snad v blízké době najde kýžený počet uživatelů. Vaše příspěvky minimálně zabránili ještě nouzovějším režimům aktualizací, tedy i na vzdory současnému stavu, každá jedna vaše Koruna je zhodnocována.

2. Ohledně nových streamů, Vy nepotřebujete kopírovat staré stávající streamy v TR, které nefungují, proč? Zaslat mě staré streamy v TR, které nefungují, nemá smysl, já potřebuji přece nové, ty, které fungují. Do failure reportu se mě vygeneruje i ten starý příp. je-li jich více, ovšem ve formuláři pro zaslání nového streamu můžete jít na web rádia, a zde vyhledat když ne přímo stream, tak alespoň sekci stránky, kde rádio hraje, vykopírovat adresu z adresního řádku, a tu mě do pole pro aktualizovaný stream copypastnout. Do komentu můžete napsat i Vaší e-mailovou adresu, abych Vám mohl dát vědět, co s tím, a zda bude opraveno. Pokud je uvedena e-mailová adresa, dám vědět určitě s individuálními rádii.

Mějte se krásně
S pozdravem
Vítek

Kind regards
Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio

> [...]
>nebo konstatování, ne kritika. V posledních několika týdnech se mi k
>pondělku neaktualizuje databáze Tapinradia, stává se až ke konci týdne,
>myslím, že jeden týden aktualizace neproběhla vůbec. Mám placenou verzi
>tohoto produktu, v nastavení automatickou aktualizaci zaškrtnutou mám,
>verze rádiového přehrávače je ta nejnovější, aspoň doufám, neb
>aktualizovat "Tapinradio" nejde. Jak to tedy nyní s aktualizacemi
>databáze je? Další dotaz se týká toho, že bych rád konstruktivně zaslal
>několik informací o nehrajících stanicích, konkrétně momentálně
německé