[Fanda] Aktualizace Databáze Tapinradia a další

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Květen 7 08:21:11 CEST 2015

Dobrý den, Ivo a ostatní,

1. Ohledně aktualizace Tapin-radio, situace se má tak, že nemáme dostatek
finančních prostředků, takže musíme snížit datový objem trafficu měsíčně na
menší hodnoty. Jednoduše nesešlo se nám, bohužel, dostatečné množství
přispěvatelů/dárců trvalou platbou 40 KČ měsíčně - v současnosti chybí
ještě 3 pro dosažení částky, díky které se můžeme ustabilnit, a vrátit ke
standardní aktualizaci 4x měsíčně. Nyní musí být v nouzovějším režimu
aktualizace prováděna 2/3x měsíčně. Velice se omlouvám i těm, kteří si
zakoupili trvalou licenci TR, nicméně ty peníze si prostě nevymyslím nebo
nenamaluji, nemůžu s tím dělat nic víc než tohle. Na tomto místě chci o to
více srdečně poděkovat těm, kteří se rozhodli nám dobrovolně přispívat, a
tím i vyjádřit naději, že se snad v blízké době najde kýžený počet
uživatelů. Vaše příspěvky minimálně zabránili ještě nouzovějším režimům
aktualizací, tedy i na vzdory současnému stavu, každá jedna vaše Koruna je
zhodnocována.

2. Ohledně nových streamů, Vy nepotřebujete kopírovat staré stávající
streamy v TR, které nefungují, proč? Zaslat mě staré streamy v TR, které
nefungují, nemá smysl, já potřebuji přece nové, ty, které fungují. Do
failure reportu se mě vygeneruje i ten starý příp. je-li jich více, ovšem
ve formuláři pro zaslání nového streamu můžete jít na web rádia, a zde
vyhledat když ne přímo stream, tak alespoň sekci stránky, kde rádio hraje,
vykopírovat adresu z adresního řádku, a tu mě do pole pro aktualizovaný
stream copypastnout. Do komentu můžete napsat i Vaší e-mailovou adresu,
abych Vám mohl dát vědět, co s tím, a zda bude opraveno. Pokud je uvedena
e-mailová adresa, dám vědět určitě s individuálními rádii.

Mějte se krásně
S pozdravem
Vítek

Kind regards