[Fanda] Aktualizace Databáze Tapinradia a další

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Čtvrtek Květen 7 07:37:30 CEST 2015

Dobrý den,

Hned předem, prosím, aby byl můj dotaz chápán opravdu spíše jako dotaz nebo
konstatování, ne kritika. V posledních několika týdnech se mi k pondělku
neaktualizuje databáze Tapinradia, stává se až ke konci týdne, myslím, že
jeden týden aktualizace neproběhla vůbec. Mám placenou verzi tohoto
produktu, v nastavení automatickou aktualizaci zaškrtnutou mám, verze
rádiového přehrávače je ta nejnovější, aspoň doufám, neb aktualizovat
"Tapinradio" nejde. Jak to tedy nyní s aktualizacemi databáze je? Další
dotaz se týká toho, že bych rád konstruktivně zaslal několik informací o
nehrajících stanicích, konkrétně momentálně slovenské "Rádio Vlna" a německé
stanice "Radia Bremen". Rád bych tak učinil přes možnost programu "Zaslat
zprávu o nefunkční stanici". Mám ale problém s nahlášením nefunkčního
streamu, který by bylo, dle Vítka, určitě dobré zadat. Nevím, ale jak ho
vždy zjistit. Pokud se postavím na zmíněnou stanici, v kontextovém menu
zvolím položku "Vybrat stream", pokud to nehlásí nedostupné, to znamená jen
jeden stream, objeví se nabídka několika streamů. Mám odečítač "Jaws". Jak
mám ale stream zkopírovat třeba do schránky, pak jej vysipat do zmíněného
editačního pole pro zadání streamu? Prostě onen stream se mi nedaří vybrat.
Je ještě jiná možnost, jak se onen stream v rámci dané aplikace dozvědět?
Vítek, myslím, kdysi psal, že tak jednoduché to není, aby ostatní ony
přehrávací adresy z programu nevykrádali a někteří třeba nezneužívali pro
jiné aplikace, s čímž nelze, než souhlasit.

Děkuji za zodpovězení dotazů, přeji příjemný den,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196

Skype: ivo11.novak