[Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Středa Květen 6 08:38:04 CEST 2015

Tak tyto mi pripadaj snad ideal:

https://www.mall.cz/profesionalni-tiskarny/hp-vecfunkcijska-naprava-laserjet
-pro-m125n-cz173a?v=669893

https://www.mall.cz/profesionalni-tiskarny/brother-mfc-1910we-mfc1910weyj1-2
-ii-jakost?v=770863

Jen me mrzi, ze nemaj oboustranny tisk nebo sem to nenasel, tj. ze kdybych
chtle tisknout neco na dvoustrance bud to musim rucne prendavat.

---------- Původní zpráva ----------

Od: Maxmilián Vavrek <maks.vavrek na seznam.cz>

Komu: fanda na elsa.cvut.cz

Datum: 5. 5. 2015 12:09:54

Předmět: Re: [Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

"Ahoj

Já jen k těm tiskárnám mám nyní laserovou tiskárnu hp color takovou tu
obrovskou a těžkou potvoru a od doby co jí mám bych asi neměnil měl jsem i
inkoustovou ale u téhle a mám jí už rok jsem zatim nápln neměnil. a že
tisknu docela často. no na závěr zcela jistě bych dal přednost laserové
tiskárně před inkoustovou.

> [...]

> měkké barvy.

> Nevýhoda inkoustovek je i ta, že když to z tiskárny vyjede, tak je tisk

> mokrý a můžeš to rozmazat.

> Zlepšili se samočistící procesy u inkoustovek, ale chce to na to dbát,

> dělat údržbu, u laserovek se myslím víceméně žádný dělat nemusí.

> Pro kopírování je určitě vhodnější laserovka.

> Máš nějaký typ na levnou laserovou barevnou dokonce bezdrátovou tiskárnu.

> Mám HP 1018 černobílou a nějak se divně ozývá podavač, čekám, že to někdy

> úplně odejde.

> Míval jsem Xeroxku - měla podavač zvrchu. I to by byl dobrý parametr.

>>> Ahojte,

>>> Popr. teda koupit barevnou laserovku a tam je to reseno jinak s tim

>>> tiskem?

>>> "