[Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

GP1 gp1 na nextra.sk
Úterý Květen 5 15:41:05 CEST 2015

Ahoj Miloš!
Stačí vyčistiť podávacie vačky a tlačiareň bude fachčiť ako nová.
Mám HP1200 a už toho vytlačila asi 10 000 kopií, ale okrem ošúchanej folie
na zapekacích valcoch chodí ako švajčiarske hodinky.
Pre dokonalú tlač fotografií, ešte k tomu vo farbe sa hodí fotopapier, ktorý
je bielený a hladší ako bežný kancelársky papier.
Ak už kupovať farebnú laserovku, tak celkom dobré sú HP a Epson.
Najstabilnejšiu farbu má značka Ricoch, kde zaručujú farebnú stálosť 2 roky
na slnku.
Peter

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 05, 2015 11:44 AM
Subject: Re: [Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

Ahoj,. Marku,
Toner laserovky nevyschne, nezaschne, ale proč rovnou barevnou? I když asi
už jsou levné, ale ty tonery budou stát stejně hodně, ač se asi dají
repasovat.
Ale barevné obrázky, fotky z laserovek prý nejsou tak pěkné, nejsou to tak
měkké barvy.
Nevýhoda inkoustovek je i ta, že když to z tiskárny vyjede, tak je tisk
mokrý a můžeš to rozmazat.
Zlepšili se samočistící procesy u inkoustovek, ale chce to na to dbát,
dělat údržbu, u laserovek se myslím víceméně žádný dělat nemusí.
Pro kopírování je určitě vhodnější laserovka.
Máš nějaký typ na levnou laserovou barevnou dokonce bezdrátovou tiskárnu.
Mám HP 1018 černobílou a nějak se divně ozývá podavač, čekám, že to někdy
úplně odejde.
Míval jsem Xeroxku - měla podavač zvrchu. I to by byl dobrý parametr.
Miloš

http://www.eset.sk