[Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

Maxmilián Vavrek maks.vavrek na seznam.cz
Úterý Květen 5 12:04:14 CEST 2015

Ahoj

Já jen k těm tiskárnám mám nyní laserovou tiskárnu hp color takovou tu obrovskou a těžkou potvoru a od doby co jí mám bych asi neměnil měl jsem i inkoustovou ale u téhle a mám jí už rok jsem zatim nápln neměnil. a že tisknu docela často. no na závěr zcela jistě bych dal přednost laserové tiskárně před inkoustovou.