[Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Úterý Květen 5 11:55:02 CEST 2015

Ne zatim hledam HP, samsung ci brother, ale na kazdem se mi enco nelibi :P

Asi ale ideal, multifunkci/wi-fi/automaticky oboustranny tisk moc za
rozumnou cenu nenajdu.

Nicmene asi ted ana to obcasne tisknuti se mi vyplati spise tedy laserovka,
jak to tak ctu.

Mate tipy na nejake rozumne laseorve reseni?

---------- Původní zpráva ----------

Od: Miloš Šmíd <smid.milos na gmail.com>

Komu: fanda na elsa.cvut.cz

Datum: 5. 5. 2015 11:44:25

Předmět: Re: [Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

"Ahoj,. Marku,

Toner laserovky nevyschne, nezaschne, ale proč rovnou barevnou? I když asi

už jsou levné, ale ty tonery budou stát stejně hodně, ač se asi dají

repasovat.

Ale barevné obrázky, fotky z laserovek prý nejsou tak pěkné, nejsou to tak

měkké barvy.

Nevýhoda inkoustovek je i ta, že když to z tiskárny vyjede, tak je tisk

mokrý a můžeš to rozmazat.

Zlepšili se samočistící procesy u inkoustovek, ale chce to na to dbát,

dělat údržbu, u laserovek se myslím víceméně žádný dělat nemusí.

Pro kopírování je určitě vhodnější laserovka.

Máš nějaký typ na levnou laserovou barevnou dokonce bezdrátovou tiskárnu.

Mám HP 1018 černobílou a nějak se divně ozývá podavač, čekám, že to někdy

úplně odejde.

Míval jsem Xeroxku - měla podavač zvrchu. I to by byl dobrý parametr.

Miloš