[Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Květen 5 11:53:07 CEST 2015

A není to nějaká kombinace - buď tam můžeš dávat tonery na zhruba 1000
stránek a nebo inkoustové kazety, které vydrží až 10 tisíc stránek.
Díval jsem se na to, ale taky jsem to nepobral. Doporučil bych se jít na to
někam zeptat, podívat se na ní. Zeptej se na ten podavač a dej vědět.
Taky bych se zajímal, kde ty tonery nebo kazety repasují a za kolik.
Díky.