[Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

Úterý Květen 5 11:49:12 CEST 2015

> Inkoustová kazeta se standardní výtěžností: DR-1050 – 10000 stran A4
>
> Jak tomu mam teda rozumet?

Že výrobce je pako a uvádí na svých stránkách nesmysly, viz

http://www.brother.cz/printers/laser/hl-1210we#specification-details

které ostatní bez přemýšlení přejímají. HL-1210WE je černobílá
laserovka a ten DR-1050 je tiskový válec, nikoliv inkoustová kazeta...

Hezký den.

Michal Jungmann