[Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Úterý Květen 5 11:42:37 CEST 2015

Napr. tato:

https://www.mall.cz/profesionalni-tiskarny/brother-hl-1210we-hl1210weyj1?v=
742565

Standardní toner: TN-1050 – 1000 stran

Inkoustová kazeta se standardní výtěžností: DR-1050 – 10000 stran A4

Jak tomu mam teda rozumet?