[Fanda] tiskarna laserova ci inkoustova?

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Úterý Květen 5 10:26:32 CEST 2015

Ahojte,

i Laserove tiskarny pouzivaj pro barevny tisk inkoust, takze otazka je?

Jak je to dnes s tonerama? Drive byl problem, ze inkousty zasychaly.

Mam moznost koupit tiskarnu, co mam doma cernobilou laserovku nahradit
nejakou bezdratovou, ubyde mi aspon jeden kabel :P.

Tisknu tak sporadicky, takze puvodni toner mam cca uz 3. rok, bojim se, ze
kdyz koupim Inkoustovku a nebudu tisknout, do orka mi ten toner vysumi.

A nebo to uz dnes neplati?

Popr. teda koupit barevnou laserovku a tam je to reseno jinak s tim barevnym
tiskem?

M D

PS: Pripadne tipy na nejake tiskar ny s wi-fi sou tez vytany.