[Fanda] Dva dotazy k Elisce, co to je hlas Kobo a ma take Zoomtext moznost automatickeho prepinani hlasu - pro ktere hlasy?

Jan Snyrych snyrych na braillnet.cz
Pondělí Květen 4 16:06:49 CEST 2015

Ahoj Miloši,

mě jako uživatele SuperNovy naopak těší, že v téhle kategorii softwaru bude
více konkurence a tedy více možností pro nás uživatele. Nový Window-Eyes
jsem nezkoušel, ale chlubí se hodně dobrou podporou webu, takže kdyby toto
převzal ZoomText, docela by se mi to líbilo.

O tom, že ZoomText bude ještě letos integrován s Window-Eyes mluvil v
rozhovoru pro nějaký anglický podcast představitel Ai Squared. Podobnou věc
kdysi dělali u Freedom Scientific, kdy koupili zvětšovák LP-Windows, a
potom ho jako MAGic integrovali s JAWSem. Tam jsou to sice samostatné
produkty, ale cílem bylo, aby spolu hladce spolupracovaly. A než toho cíle
dosáhli, trvalo to několik let a několik verzí MAGicu. Tak jsem si říkal,
jestli teď s podobným projektem inženýři od Ai Squared nemají moc smělé
cíle. To ale uvidíme a docela se na to těším.

Honza