[Fanda] Dva dotazy k Elisce, co to je hlas Kobo a ma take Zoomtext moznost automatickeho prepinani hlasu - pro ktere hlasy?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Květen 3 09:07:42 CEST 2015

Ahoj, Honzo,
integrace WindowEyes do ZoomTextu - z toho bude taková konkurenční
Supernova, ale obávám se, jestli to nebude o to víc padat ... Víš o tom
něco víc? Zůstane nějaká odlehčená verze pro slabozraké nebo z toho bude
upovídaný ZoomText? Kdy to mají v plánu? Mám SMA ZoomTextu a trochu mě
znepokojuje, jestli se to bude vyvíjet touto cestou. Díky za info. Miloš