[Fanda] dotaz k wifi

Sobota Květen 2 17:34:26 CEST 2015

Tak keď už tu riešime tento problém, prispejem aj ja svojou troškou.
Celé týždne som nadával na to, ako sa mi zhoršila kvalita internetu,
multimediálny obsah vypadával, skype sekalo a pod., až som si tiež
pripojil do routera kábel a internet lietal ako švajčiarske hodinky.
Takže som šiel bádať. Do príkazového riadku windows som napísal  príkaz:
ping 192.168.1.1 /t
a nechal som  bežať nejakých pár minút. Pochopiteľne tá adresa môže byť
odlišná podľa nastavenia brány konkrétneho routera. Test ukončíme
stlačením ctrl c. Kým test beží, treba sa prepnúť na plochu, alebo režim
Nvda prepnúť napr. na ticho, lebo by to stále rozprávalo. Po skončení
testu  som s hrôzou zistil, že sa mi nielen že strácajú pakety, ale
niektoré majú odozvu cez 3000 milisekúnd. A to pár metrov od routera.
Začal som teda laborovať s wifi kartou. Externý kúsok z číny cez usb
fungoval perfektne, z nejakých 4000 paketov nestratený ani jeden a
odozvy v jednotkách milisekúnd. Skoro ako cez kábel. Tak som si spomenul
na program Super ovládač, ktorý preskenuje počítač a snaží sa nájsť
novšiu verziu všetkého, čo máte v počítači. Takto som nainštaloval aj
novší týmto programom doporučený ovládač od wifi karty. Skúsil som sa
teda vrátiť o jednu verziu ku staršiemu ovládaču zo stránok výrobcu
môjho notebooku. A wifi ide ako niekedy, rádiá a skype už nesekajú,
pakety majú rozumné odozvy. Proste čistá krása.
P.