[Fanda] tapin radio a spolupráca čítačov obrazovky

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Květen 2 15:07:08 CEST 2015

no lebo v tom pôvodnom accessible chýbajú nejaké knižnice, akurát raz
neviem ktoré tak posielam vždy svoj priečinok a to vždy zaberie.

Dňa 2. 5. 2015 o 14:58 František Ollé napísal(a):