[Fanda] tapin radio a spolupráca čítačov obrazovky

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Květen 2 14:23:00 CEST 2015

Dobrý den,

Pro lepší podporu hlasových odečítačů prosím instalujte následující betu,
která danou podporu řeší, jde evidentně o kompilovaní ve starším QT, nevíme,
 každopádně tato jde s níže uvedenými odečítači v pohodě. Během instalace
nezapomeňte přepnout na instalační verzi, protože primárně je zde nastavená
portable verze, která se instaluje na C particii, zatímco instalačka do
Program Files, tedy na počítači byste měli dvě verze, přičemž zástupce z
plochy by směroval stále na tu starou, která by se nepřeinstalovala. Proto
je dobré přepnout během instalátoru na installer.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4744577/tapinradio_setup-1.60.2-beta2.exe

Hezký den
Vítek

Kind regards