[Fanda] Grabovani cd

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Sobota Květen 2 13:12:46 CEST 2015

Zdravím! Po mnohých podobných otázkach, ako dnes dávate vítěk vy, som sa
ja zastavil pri "freRIP". Hádam to nepletiem. Robí to to, čo potrebujem
a zdá sa, že aj kvalita je uspokojivá. Nepočúval som to cez slúchadlá,
takže to zatiaľ neviem stopercentne potvrdiť. Informácie o albumoch sa
vyhľadávajú z netu, čiže ani s názvami skladieb nie sú ťažkosti.
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
skype:
trambus8

Dňa 1. 5. 2015 o 12:03 Vítek napísal(a):