[Fanda] tapin radio a spolupráca čítačov obrazovky

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Sobota Květen 2 12:53:27 CEST 2015

Ahoj,
nezapomínejte taky na skupinu FB tapin_radio - nějak to tam nežije, něco
jsem tam dal a hlavně nastavil profilový obrázek. Pokud by měl někdo jiný
nápad. klidně ... takhle to vypadá trochu kuturně.
Já myslím, že by se tam dalo klidně psát, co se zajímavého, kde vysílá,
např. já tam dal odkaz na zajímavou soutěž pěveckých sborů rádia WDR3 -
West Deutschen Rundfunk, finále bude někdy 9. května večer. To zrovna u
Tapin Radia nebudu, ale kdyby to někdo nahrál - poslechl jsem si 10 ukázek
a opravdu to bylo perfektní.
Za všechny jedna ukázka: https://www.facebook.com/wdr3?pnref=story
Pěkný zbytek víkendu přeje Miloš