[Fanda] tapin radio a spolupráca čítačov obrazovky

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Květen 2 12:34:05 CEST 2015

Hmm, tá možnosť tam určite stále je, musel si to prehliadnuťAle dá sa to
vybaviť elegantne tak, že do priečinka Tapinradio skopíruješ priečinok
accessible z tohto odkazu.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6042577/accessible.zip

Dňa 2. 5. 2015 o 12:27 František Ollé napísal(a):