[Fanda] tapin radio a spolupráca čítačov obrazovky

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Sobota Květen 2 12:27:25 CEST 2015

Zdravím Fandovia!
Mám na vás takú prosbičku ohladne tapin radia, teraz som si ho nainštaloval teda tú najnovšiu verziu lebo sme chceli počúvať hokejový zápas, ale nechce mi spolupracovať ani s nvda ani s jawsom, stále mi po vstupe do akej koľvek ponuky číta expandable či panel a podobne. Kedysi bolo v inštalátore možnosť zapnúť podporu pre screenreadery, teraz tá možnosť tam však chýba, takže moja otázka znie, dá sa nejako zapnúť táto podpora pre screenreadery aj v novších verziách tapinrádia?
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé